Jak sklepy stacjonarne mogą obronić się przed konkurencją z internetu? Ruszyć w internet, tyle że inaczej. Pilotażowy projekt Dostawakarmy.pl właśnie rozpoczyna testy.
Jednym ze sposobów obrony przed konkurencją dużych internetowców jest odebranie im jednego z atutu - wygody i szybkości dostawy. Właśnie to, wg przeprowadzanych przez nas ankiet jednym z podstawowych kryteriów wyboru. Przed uruchomieniem ogólnopolskiego testu program był testowany w jednym ze sklepów w Szczecinie, gdzie ujawnił nie tylko potencjał sprzedaży hybrydowej ale pozwolił również na utrzymanie i pozyskanie nowych klientów.
Tam gdzie nie da się konkurować ceną, ponieważ żaden stacjonarny sklep nie jest w stanie kupić w tak niskiej cenie produktów jak duże sklepy internetowe można wykorzystać inne atuty. Takie jak szybkość dostawy.
Projekt składa się ze strony internetowej reklamowanej wspólnie przez współpracujące sklepy. W przyszłości zostanie ona rozbudowana o dodatkowe opcje. W przygotowaniu jest również aplikacja pomagająca w dostawach.
W tej chwili można jeszcze dołączyć do testów bezpłatnie. Po zakończeniu testów sklepy biorące udział w projekcie będą wpłacały po 49 zł miesięcznie. Opłata w całości będzie przeznaczona na reklamę projektu w mediach społecznościowych.
www.dostawakarmy.pl