Opiekunowie zwierząt domowych, którzy dają swoim zwierzętom suplementy, stanowią specjalną grupę konsumentów. Są bardziej skłonni niż przeciętny opiekun szukać informacji z wielu źródeł.
Ta grupa ceni sobie zrozumienie tego, co zawiera produkt funkcjonalny i co robi dla ich zwierzaka.
W lecie 2022 przeprowadzono w USA badanie na 737 amerykańskich rodzicach zwierząt domowych, aby poznać trendy kierujące decyzjami zakupowymi dotyczącymi suplementów dla zwierząt. Około 40% opiekunów zwierząt zgłaszało zakup suplementu w ciągu poprzednich 12 miesięcy.
Kupujący suplementy dla zwierząt są skłonni szukać produktów z konkretnymi składnikami do konkretnych potrzeb i nie przeszkadza im zapłacić trochę więcej za żywienie swoich zwierząt. Po drugie, osoby te maja silne emocjonalne związki ze swoimi zwierzętami i aktywnie szukają informacji na temat zdrowia zwierząt. Po trzecie, mają tendencję do zakupów na kilku kanałach online, co oznacza, że są osiągalni za pośrednictwem marketingu wyszukiwarek i działań marketingowych w mediach społecznościowych.
Producenci karm dla zwierząt mogą znaleźć możliwości rozwoju, poznając motywatory zakupów tej grupy odbiorców.