Wciąż poszukujesz najniższych cen, taniej jest u producenta, w hurtowni, a może w Internecie? Ciągle zastanawiasz się jak wygrać z dużymi sieciami, których jest coraz więcej i więcej? Przychodzą do Ciebie Klienci po 100 g karmy, internetowe (tańsze!) zamówienie jeszcze nie dotarło, a Ty chciałbyś zatrzymać ich u siebie, ale nie przebijesz cen ze sklepów internetowych? Próbujesz rozwinąć skrzydła, ale nie masz pomysłu jak? Rozważasz zamknięcie sklepu?
Powyższe pytania zadaje pierwsza polska zoologiczna grupa zakupowa. Choć istnieje dopiero kilka dni solidne podstawy i przygotowanie zachęciła już kilkadziesiąt sklepów do przystąpienia. Twórcy grupy obiecują między innymi:
"W ramach grupy Polskie Zoo podejmujemy różne działania, w tym akcje marketingowe, które mają na celu wspieranie sprzedaży w sklepach oraz promocję portalu polskiezoo.pl. Przez ten portal będziemy prezentować klientom detalicznym towary, które mogą zamówić w Twoim sklepie stacjonarnym. Naszym kolejnym krokiem będzie ułatwienie sprzedaży przez sklepy internetowe poprzez rozwój portalu polskiezoo.pl w stronę zoologicznej platformy marketplace. Dzięki temu, sklepy będą mogły w bardzo łatwy sposób wystawiać swój asortyment, który będzie dostępny do odbioru w sklepie stacjonarnym."