Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, iż wprowadzenie bezpośredniego połączenia przez infolinię z właścicielem skróciło średni czas powrotu zaginionego zwierzęcia do domu z ok. 40 godzin do kilku-kilkudziesięciu minut.
Vetid działa przez całą dobę
Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, iż wprowadzenie bezpośredniego połączenia przez infolinię z właścicielem skróciło średni czas powrotu zaginionego zwierzęcia do domu z ok. 40 godzin do kilku-kilkudziesięciu minut.
Całodobowa infolinia
Nasza infolinia działa całą dobę. Przez 7 dni w tygodniu. Łączy natychmiastowo z właścicielem zagubionego zwierzaka.
Dane osobowe
Numer telefonu własciciela ani żadne jego daner nie są publicznie dostępne ani nikomu podawane.
Bezpieczeństwo
Możesz podać kilka numerów telefonów. Jeśli nie odbierzesz - infolinia powiadomi wskazanych członków rodziny lub znajomych.
Powiadomienia sms
Jesli nie odbierzesz telefonu od znalazcy dostaniesz sms z informacją kto i w jakiej sprawie dzwonił
Doświadczenie
10 lat doświadczenia pozwala nam zaoferować najlepsze i najskuteczniejsze rozwiązania.
Opłacalnie
Bez prądu, bez ładowania, bez abonamentu. Raz kupujesz, raz płacisz - działa przez cały czas. Bez zbędnych kosztów.
Co to jest Vetid
Vetid to mała zawieszka przy obroży psa lub kota. Zawiera unikalny kod, instrukcję i numer na całodobową infolinię, która łaczy bezpośrednio znalazcę z właścicielm zagubionego zwierzaka.
Vetid to produkt dla każdego, kto ceni sobie wygodę, bezpieczeństwo i spokój swojego pupila. Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, iż wprowadzenie bezpośredniego połączenia przez infolinię z właścicielem oraz dodanie 5 numerów kontaktowych, skróciło średni czas powrotu zaginionego zwierzęcia do domu z ok. 40 godzin do kilku-kilkudziesięciu minut.
Zasada Działania
Na breloku znajduje się krótka instrukcja dla znalazcy oraz numer identyfikatora
- Znalazca łączy się z całodobową infolinią: 22 100 45 00
- podaje numer identyfikatora
- jest automatycznie i anonimowo łączony z właścicielem zwierzaka
- znalazca nie poznaje numeru telefonu właściciela
- właściciel zwierzęcia widzi numer znalazcy
- gdy nikt nie odbiera infolinia wysyła sms
- i dzwoni do następnego podanego numeru